Monipuolinen kuntosali Lohjalla ja Helsingin Fallkullassa

FAQ

Usein kysyttyä

Miksi valita Power&Go kuntosali?

Liikkuminen ei ole meillä kiinni taustastasi tai kuntotasostasi. Meille Power&Go:lle olet tervetullut harjoittelemaan omien tavoitteidesi kanssa, olivatpa ne mitä tahansa. Tärkeintä meille on, että liikkuminen on sinulle mielekästä! Liikkuminen ei saa olla myöskään kiinni ajasta eikä paikasta. Siksi haluamme tarjota helppokäyttöisen sekä modernin kuntosalin, joka on auki kellon ympäri 24/7

Kuntosaliemme laitteet ovat uusia, laadukkaita ja niiden biomekaanisesti oikein suunnitellut liikeradat varmistavat, että teet liikkeet oikein ja turvallisesti.

Palveluksessamme on osaava ja ystävällinen henkilöstö, joka on aina valmiina tukemaan sinua tavoitteidesi saavuttamisessa. Tarjoamme apua niin harjoitusohjelmien laatimisessa, laitteiden käyttöön opastamisessa kuin ravintoneuvonnassakin. Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä. Henkilökuntamme on tavoitettavissa, ja autamme mielellämme missä tahansa tarvitsetkin apua.

Meillä et maksa liittymis- tai jäsenmaksuja, eikä sinun tarvitse sitoutua palveluihimme pitkäksi aikaa. Irtisanomisaika jatkuvissa asiakkuuksissa on 1 kuukausi. Pääsyoikeuden saat kätevästi ostettua verkkokaupastamme ja sisään pääset vaikka heti lataamalla On The Move -sovelluksen puhelimeesi. Verkkokaupastamme löytyy eri monipuolisesti erilaisia vaihtoehtoja – jatkuvat asiakkuudet, kertakortit (1 – 12 kk) sekä kertakäynnit

Voinko maksaa liikuntaseteliä?

Meillä voit palveluihimme käyttää kaikkia yleisimpiä liikuntaetuja (Smartum, Epassi, Edenred, Eazybreak). Smartum ja Epassi Digi- ja mobiilisovelluksilla voit maksaa suoraan verkkokaupassamme kertaosteisia kortteja ja palveluita (mm. kertakäynti, 1-12 kk määräaikaiset kortit)

Jatkuvien asiakkuuksien (24/7 Asiakkuus ja Päivä + Viikonloppu Asiakkuus) osalta kaikkia liikuntaetuja voi myös hyödyntää ostamalla asiakastilillesi ensin verkkokaupasta Saldoa (kohta Lahjakortit ja saldo). Asiakkuusmaksut otetaan aina ensin saldoltasi mikäli siellä on euroja ladattuna. Ostaessasi jatkuvaa asiakkuutta ensimmäisen kerran on se tehtävä luottokortilla (Fastpay -maksuvaihtoehto verkkokaupassa)

Jos sinulla on Edenred tai Eazybreak -liikuntaetu käytössä tai liikuntaedut paperiseteleinä ota yhteyttä asiakaspalveluumme (powergogym@gmail.com) niin saat myös ne hyödynnettyä maksuihisi

Miksi en pääse kuntosaliin sisään?

Mikäli sinulla on jatkuva asiakkuus, todennäköisin syy sille miksi kulkuoikeutesi lakkaa toimimasta on se, että sinulla on jostain syystä maksuja maksamatta. Jatkuvan asiakkuuden maksut voit maksaa helpoiten asiakastilillesi syötetyn voimassa olevan luotto- tai debitkortin kautta josta maksut veloitetaan kuukausittain automaattisesti. Mikäli jostain syystä maksua ei saada kortiltasi veloitettua lähtee sinulle Visman palvelusta tiedoissasi olevaan sähköpostiisi lasku.

Visman sähköpostilaskulla on 7 päivää maksuaikaa. Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä käyttöoikeus katkeaa automaattisesti. Käyttöoikeus palautuu kun maksamaton maksu on maksettu ja maksu on rekisteröitynyt meille.

Voinko tulla tutustumiskäynnille?

Tule ihmeessä! Ensimmäinen tutustumiskäynti on veloitukseton. Sovi tutustumiskäynti asiakaspalvelumme kanssa (powergogym@gmail.com)

Miten pääsen sisään kuntosalille?

Pääsyoikeuden kuntosalillemme pääset ostamaan verkkokaupastamme. Tee ensin asiakastili verkkokauppaan syöttämällä vaaditut tiedot. Saat tunnukset asiakastilillesi josta voit jatkossa tarkistaa asiakkuutesi tietoja (mm. Pin-koodi) ja ostaa myös lisää pääsyoikeutta.

Kun olet ostanut pääsyoikeuden (jatkuva asiakkuus tai jokin kertakorteista) verkkokaupastamme, lataa sovelluskaupastasi OnTheMove -sovellus. Kirjaudu sovellukseen samalla tunnuksella, jolla teit ostoksen ja asiakastilisi verkkokaupassamme. Sovellus lähettää koodin asiakastiedoissasi olevaan sähköpostiin ja sen avulla saat aktivoitua sovelluksen toimintaan. Sovelluksen Ovet ja Lokerot osiosta pääset avaamaan kuntosalin oven kun olet kuntosalin oven edessä.

Mikä on Power&Go kuntosalin ikäraja?

Alaikäraja on 15 vuotta. Jäsenyyden voi ostaa 15-vuotiaalle ja sitä vanhemmalle henkilölle. Alle 18- vuotiailta vaaditaan aina huoltajan suostumus. Alaikäisen jäsenyys on aina ensisijaisesti huoltajan vastuulla. Tällöin huoltaja on myös ensisijaisesti vastuussa kaikista jäsenyyteen liittyvistä maksuista, sekä siitä että alaikäinen on tutustunut kuntosalin sääntöihin.

Mikäli olet alle 18 vuotta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme (powergogym@gmail.com) ja hoidetaan sinulle asiakkuus kuntoon.

Voinko käyttää e-laskua maksuihini?

E-laskua voit käyttää mikäli sinulla on jokin jatkuva veloitteinen asiakkuus (24/7 Asiakkuus tai
Päivä + Viikonloppu Asiakkuus). E-lasku on mahdollista käyttämämme Visma -laskutuspalvelun kautta. Saadessasi ensimmäisen laskun Visman palvelun kautta sähköpostiisi saat myös laskun mukana ohjeet e-laskun tilaamiseen.

Tilaa e-lasku verkkopankissasi hakemalla laskuttajan nimellä tai y-tunnuksella (Gym Corporation Oy tai y-tunnus 3282166-3) ja syötä pyydetyt tiedot. Älä tilaa e-laskutusta maksun yhteydessä. Tilaamalla e-laskun tulevat seuraavat laskut e-laskuina verkkopankkiin

Ota

Yhteyttä!

14 + 4 =